Poštovné zdarma při objednávce nad 1499 Kč

Reklamace zboží

Reklamace

Vznikl při vaší objednávce jakýkoliv problém? Nebojte se nás kontaktovat - před problémy nezavíráme oči.

Je samozřejmostí, že našim zákazníkům chceme vždy poskytnout pouze kvalitní zboží, perfektní servis a bezproblémové doručení. Bohužel je však realitou, že nemůžeme ovlivnit všechny faktory a také jsme pouze lidé a občas uděláme chybu. Jsme ovšem vždy plně připraveni jakékoliv nastalé problémy řešit, nebojte se na nás obrátit.

Kontaktujte nás prosím primárně skrze uvedený formulář.
 Proč? Protože nám to poskytne dostatek času pro dohledání vaší objednávky. Můžeme pak začít ihned pracovat na nápravě, nebo vás zpětně telefonicky kontaktovat již s připravenými podklady a neplýtvat tak vaším časem.

Pro co nejrychlejší vyřízení celé záležitosti vás prosíme o dodržení pár instrukcí, které jsme pro vás připravili.

Budeme potřebovat znát:

  •          Číslo objednávky
  •          Vaše Jméno a Příjmení
  •          Kontaktní telefonní číslo
  •          Popis problému

Před zasláním zasláním reklamovaného výrobku vyplňte přiložený formulář, který je ke stažení zde:

Reklamační-protokol

a zašlete nám jej na mail: obchod@naturwood.cz

 

Na Vaší spokojenosti nám záleží.

 

NaturWoood

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení